Eco Giga-Web-Warehouse

Optimális megoldás raktárkezelési feladatokra a Navision-ben

Kiknek ajánljuk?
- Kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásoknak (hagyományos, webshop vagy ezek keveréke)
- Gyártást vagy szervizelést végző vállalatoknak

Mikor érdemes az ECO GIGA-WEB-warehouse bevezetését megfontolni? Amennyiben:
 - Magas a napi bejövő és a kimenő áruforgalom
 - Nagy tárolókapacitású raktárral rendelkezik, de mégis helyhiánnyal küzd
 - A raktár működése akadályozza a napi folyamatok működését Irányított, személyfüggetlen raktári működést szeretne

Általános előnyök

Gyors használatba vétel
Az ECO GIGA-WEB-warehouse néhány hét alatt bevezethető és azonnal használható.
Befektetése megtérül
A beruházás egy éven belüli megtérül.
Mérhető teljesítmények, naprakész vezetői információk
Az elvégzett feladatokról és azok hatékonyságáról könnyen adatokat kaphatnak a vállalkozás vezetői.
Integrált, natív megoldás
Az ECO GIGA-WEB-warehouse közvetlenül kapcsolódik a Dynamics NAV rendszerhez. Az adatok a Dynamics NAV-ból érkeznek és valós időben frissülnek. A beállítási felület is közvetlenül integrálva van a Microsoft Dynamics NAV-ba.
Jövőálló megoldás
A Dynamics NAV ERP rendszer és az azzal együttműködő ECO GIGA-WEB-warehouse folyamatos fejlesztéssel képes az új kihívásoknak is megfelelni.

Optimalizált folyamatok és hatékonyságnövelt működés

Gyorsabb kiszolgálás
A megrendelés beérkezésétől a kiszállításig mérhetően lecsökkenthető az átfutási idő, a dolgozóknak kevesebb utat kell megtenniük a feladatok elvégzéséhez.
Költségcsökkenés
A rövidebb átfutási idő megtakarítást hoz, így több megrendelést tud a raktár rövidebb idő alatt kielégíteni.
Bevételnövekedés
A gyorsabb és pontosabb kiszolgálás nagyobb vevői elégedettséget és ezáltal növekvő bevételt eredményez.
Hatékonyabb helykihasználás
Az optimalizált folyamatoknak köszönhetően a raktárban tárolható termékek száma növelhető, nyomonkövethetőség megvalósul.
Keresési idő lecsökken
A fontos adatok tetszőleges helyen és időben elérhetőek, a raktár vagy telephely bármely pontján.

Csökkenő humánerőforrás függőség
A raktár minden dolgozója hatáskörének megfelelően, irányítottan végzi feladatait. A dolgozók előzetes felkészültségének nincs kihatása sem a betanítási időre sem a hatékony munkavégzésre.
Pontos készletadatok
Az azonnali és ellenőrzött könyvelésnek köszönhetően a logikai és fizikai készletadatok mindig megegyeznek.
Hibamentes működés
Vonalkód-olvasóval felszerelt mobil eszköz használatával az adatbeviteli hibák nagy része kiküszöbölhető.
Kevesebb reklamáció
A raktár kiszolgálási hibáit minimálisra csökkenti a jól megválasztott helyre beillesztett ellenőrzések. A hibák még beérkeztetéskor vagy a csomagolás előtt kiderülnek, pontosan azonosíthatóak, és gyorsan orvosolhatók.

Az Ön vállalkozására szabott megoldás

A szoftver rugalmasan testreszabható, paraméterezhető és a speciális igényekhez illeszthető, sőt tovább bővíthető.

Az ECO GIGA-WEB-warehouse szoftver bevezetésekor a raktárban személyesen segítünk, hogy zökkenőmentes legyen az indulás. A bevezetést követően is segítjük partnereinket: támogató csoportot biztosítunk direkt elérési lehetőséggel és rövid válaszadási határidővel, így biztosítjuk a gördülékeny, folyamatos ügymenetet.

Várjuk jelentkezését!

Ha bármilyen kérdése van vállaltirányítással, cégünkkel kapcsolatban, vagy szeretne árajánlatot kérni tőlünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Írjon nekünk!

Az alábbi gomb megnyomásával azonnal üzenetet küldhet nekünk!

Írjon nekünk!

Hívjon minket!

A (06-1) 478 0910 telefonszámon elér bennünket munkaidőben!

(06-1) 478 0910