Támogatás

Elsődleges célkitűzésünk ügyfeleink maximális elégedettségének elérése. Egy rendszer bevezetését követően fontos feladatnak tartjuk a kialakított megoldás üzemeltetési és felhasználói támogatását. Annak érdekében, hogy ügyfeleink valóban elégedettek legyenek a kiválasztott megoldással, szükségesnek tartjuk a rendszertámogatás szolgáltatást.

Rendszereink teljes életciklusán keresztül elérhetőek vagyunk ügyfeleink számára, hogy biztosítsuk, megoldásaink mindig összhangban vannak a változó követelményekkel. Törekszünk arra, hogy az üzemeltetés minél kisebb feladatot rójon a megrendelőre.

Természetes, hogy az általunk fejlesztett rendszerek mellé teljes mértékű támogatási szolgáltatást is nyújtunk, vállaljuk a szoftver követését, távoli rendszerfelügyeletét és technikai támogatását, gyakorlatilag a szoftverek teljes körű supportját biztosítjuk.

A támogatás során mérhetővé tesszük szolgáltatásunk színvonalát a megrendelői kérések, jelzések beérkezésétől a megoldások kifejlesztéséig. Az általunk fejlesztett szoftver teljes bevezetésén túl vállaljuk a szoftver követését, távoli rendszerfelügyeletét és technikai támogatását.

Várjuk jelentkezését!

Ha bármilyen kérdése van vállaltirányítással, cégünkkel kapcsolatban, vagy szeretne árajánlatot kérni tőlünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Írjon nekünk!

Az alábbi gomb megnyomásával azonnal üzenetet küldhet nekünk!

Írjon nekünk!

Hívjon minket!

A (06-1) 478 0910 telefonszámon elér bennünket munkaidőben!

(06-1) 478 0910