Microsoft Dynamics NAV

Microsoft Dynamcs NAV –

vállalatirányítási rendszer

A kis és közepes méretű vállalkozások számára készült Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási (ERP) rendszer gyorsan megvalósítható, egyszerűen konfigurálható és könnyedén használható, teljes körű vállalatirányítási megoldást nyújt. A Microsoft Dynamics NAV világszerte több mint egymillió felhasználóval rendelkezik, és több mint 40 különböző ország törvényeinek megfelelő verzióban elérhető.

A szoftver az Ecobit Kft. felkészült szakembereinek segítségével gyorsan és egyszerűen bevezethető és megtanulható, az adott vállalat igényei szerint alakítható. Eredményesen használható többek közt az ellátási lánc, a pénzügy és az ügyfélkapcsolat-kezelés terén (CRM). A rendszer alkalmazásával vállalkozása anélkül növelheti termelékenységét, hogy a napi üzletmenetet számottevően módosítani kellene.

A Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszer megoldásai rendkívül egyszerű használhatóságukkal emelkednek ki más ERP-szoftverek közül, és tökéletesen illeszkednek cége meglévő informatikai rendszereihez. Integrált funkciói megoldást nyújtanak:

 

a pénzügy
az ellátási lánc
az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)
és az elektronikus kereskedelem terén.
penzugy ellatasi-lanc

Pénzügy
Real-time adatszolgáltatás
Számviteli eszköz
Automatizálhatóság
Integrált adatok
Adatlefúrás és szűrő funkció

Ellátási lánc
Termelésirányítási és disztribúciós funkció

termelesiranyitas disztribucio

Termelésirányítás
Gyártási rendelések
Darabjegyzékek
Igény-előrejelzések
Ellátástervezés
Kapacitásszükséglet-tervezés

Disztribúció
Készletfenntartási költségcsökkentés
Raktárkezelési funkciók
Cikk követési funkciók
Adatkigyűjtő rendszer (ADCS)

ugyfelkapcsolat-kezeles elektronikus-uzletvitel

Ügyfélkapcsolat-kezelés
CRM – Értékesítés és marketing
Célzott ügyfélkör
Pontos ügyféladatok

Elektronikus üzletvitel
Internetes elérésű funkciók
Dynamics NAV User Portal
Commerce Gateway
Commerce Portal

CRM modul – az értékesítés támogatására

A CRM funkciókkal sikeresebbé teheti ügyfélkapcsolatait, és növelheti hatékonyságát.

Kampányokat, lehetőségeket kezelhet, az ügyfeleit osztályozhatja, szegmensekre oszthatja árbevétel vagy szervezetméret szerint.

A pontos vevői statisztikák alapján hozott megalapozottabb döntéseivel növelheti versenyképességét, és könnyebben azonosíthatja a legfontosabb vevőit.

Dimenziókezelés

Kimutatásokat, jelentéseket készíthet a rendszerben kezelhető dimenziók segítségével, amelyekkel a főkönyvi analitikákhoz, cikkekhez, vevőkhöz, szállítókhoz kapcsolódó tranzakciók egyértelműen követhetők. Így egyes projektek vagy nyereségközpontok nagyon gyorsan, és megbízhatóan értékelhetővé válnak, de lehetséges felhasználás például céges autók összes költségének összegyűjtése, vagy egyes vállalati részlegek költségeinek/ bevételeinek kimutatása.

Ellátási lánc

A beszerzéstől / gyártástól az eladási folyamat befejezéséig, vagy annál is tovább támogatja vállalati folyamatait a Dynamics NAV, a termelésirányítás, a raktározás, a szerviz mind kezelhető a rendszeren belül.

Több vállalat egyidejű kezelése

A Dynamics NAV lehetővé teszi, hogy az azonos tulajdonosi körhöz tartozó vállalkozások egy rendszerben legyenek kezelhetőek, és ezen vállalatok között a beszerzések és eladások zökkenőmentesen, az adatok egyszeri rögzítésével történjenek meg, a vállalatok adatokat tudjanak cserélni.

Nemzetközi működés támogatása

A Dynamics NAV több nyelven is használható egyidőben, és a működés során korlátlan mennyiségű pénznem használható. Minden készletezett cikkhez készíthető több nyelven megnevezés, és a partnerek nyelvétől függően több nyelven is elkészíthetők bizonylatok a rendszerből.

Rendszerfelügyelet

Naplózás – naplózhatók a felhasználói interakciók, módosítások, például a könyvelési műveletek.
Felhasználói jogosultságok – Széleskörű és minden típusú műveletre kiterjedő jogosultságkezelés, minden felhasználó számára egyedi jogosultság-készlet hozható létre, hogy minden felhasználó ahhoz az információhoz férjen hozzá a rendszerből, amelyre a munkája során szüksége van.

A Dynamics NAV további jellemzői:

A Microsoft Dynamics a Microsoft vállalatirányítási és ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverekkel, és a kapcsolódó megoldásokkal foglalkozó termékcsaládja. Ezek a rendszerek a kis-, közepes és nagyméretű szervezeteket támogatják az ügyvitel automatizálásában, a nyereségesebb működésben és növekedésük felgyorsításában.

A Microsoft Dynamics termékcsaládot a vállalatmérettől függő igényeknek megfelelően tervezték, fejlesztették, hogy támogassa akár a KKV szektor résztvevőit, akár pedig kielégítse a közepes és nagyvállalatok igényeit. Zökkenőmentesen együttműködnek a Microsoft más alkalmazásaival és technológiáival (pl. Office 365, Windows, SQL Server, BizTalk, SharePoint).

A Dynamics NAV rendszer összekapcsolható a Dynamics 365 for Salessel (korábban Dynamics CRM Online), a Power BI-al, vagy a Microsoft flown keresztül számtalan alkalmazással, ezáltal illeszkedve szorosan vállalata minden munkafolyamatához.

Az Ecobit Microsoft partnerként ügyfeleinek igényeihez szabott speciális szolgáltatásokat és támogatást biztosít teljeskörűen, immár több, mint 25 éve.

 

Kérdésével kapcsolatban forduljon bizalommal hozzánk!