Támogatás

Elsődleges célkitűzésünk ügyfeleink maximális elégedettségének elérése. Egy rendszer bevezetését követően fontos feladatnak tartjuk a kialakított megoldás üzemeltetési és felhasználói támogatását. Annak érdekében, hogy ügyfeleink valóban elégedettek legyenek a kiválasztott megoldással,  szükségnek tartjuk a rendszer támogatás szolgáltatást.

Rendszereink teljes életciklusán keresztül elérhetőek vagyunk ügyfeleink számára, hogy biztosítsuk, megoldásaink mindig összhangban vannak a változó követelményekkel. Törekszünk arra, hogy az üzemeltetés minél kisebb feladatot rójon a megrendelőre.

Természetes, hogy az általunk fejlesztett rendszerek mellé teljes mértékű támogatási szolgáltatást is nyújtunk, vállaljuk a szoftver követését, távoli rendszerfelügyeletét és technikai támogatását, gyakorlatilag a szoftverek teljes körű supportját biztosítjuk.

A támogatás során mérhetővé tesszük szolgáltatásunk színvonalát a megrendelői kérések, jelzések beérkezésétől a megoldások kifejlesztéséig. Az általunk fejlesztett szoftver teljes bevezetésén túl vállaljuk a szoftver követését, távoli rendszerfelügyeletét és technikai támogatását.