Klaszter Menedzsment rendszer

Klaszter Menedzsment rendszer

Alapszoftver

Chat + Dokumentumtár funkciók
Klaszter adatok egy felületen
Klaszter naptáreseményekről e-mail értesítés
Közös jegyzetfelület, ami akár tudástár építésére is alkalmas

Ügyfélkapcsolat

Chat + Dokumentumtár funkciók
Ügyfélkapcsolathoz tartozó feladatok oszlopdiagramon való megjelenítése prioritásuk alapján
Ügyfelekkel kapcsolatos hírfelület
Klasztertagok partneradatainak vezetése a rendszerben

Központosított beszerzés

Chat + Dokumentumtár funkciók
Klasztertagok beszerzési igényeinek vezetése egy közös felületen
A rendszer javaslatokat ad azokról a beszerzési igényekről, melyeknél lehetőség lenne az együttműködésre
E-mail értesítés küldése azoknak a személyeknek, akiknek kiemeltté vált a beszerzési igénye

Fuvar modul

Chat + Dokumentumtár funkciók
Felvihető a rendszerbe, hogy melyik klasztertag mikor, honnan, hova indul rakományával, és mennyi hely van még nála szabadon
E-mail értesítések mennek ki minden egyes felvitt fuvar esetén, így értesülhetnek erről a tagok

Rövid termékismertető

A szoftver segítségével a tagok könnyebben, egyszerűbben, gyorsabban tudnak egymás között információkat cserélni. Támogatva olyan alapvető funkciókat, mint például strukturált adattárolás; online elérhető közös fájlok, adatok; privát kommunikáció; közös megbeszélést lehetővé tevő felület; ügyfelekkel való kapcsolattartást elősegítő felület; központosított beszerzést támogató eszközök; fuvar-együttműködést elősegítő felület stb., mindez egy felületen megjelenítve.

Az Alapszoftvernek elnevezett legelső modul lehetővé teszi a klasztertagok egyszerű és gyors kommunikációját. Tárolni lehet benne közös dokumentumokat. Egységesített felületen jelennek meg a klaszteradatok, illetve a közös naptáreseményekről e-mail értesítés is megy ki a tagoknak. Emellett közös jegyzet és tudástár felület is létrehozható ebben a modulban.

Az Ügyfélkapcsolat modulban olyan vevőkkel és szállítókkal kapcsolatos feladatokat tudunk felvinni a rendszerbe, amelyek a partnerekkel való kapcsolattartást támogatja. Határidőket rendelhetünk feladatokhoz, illetve prioritást és státuszt is beállíthatunk. Az a felhasználó, akihez a feladatot hozzárendeltük, e-mailben értesítést is kap erről. A vizuális megjelenést támogatja egy beépített SharePoint diagram, amely mögött található adatokat Microsoft Flow segítségével frissíti a rendszer. Mindezek mellett egységes felületen jelennek meg a partnerek adatai és van egy külön hírblokk, az ügyfelekkel kapcsolatos híreknek.

A Microsoft Teams és a SharePoint segítségével minden modulban elérhetőek a chat és dokumentumtár funkciók. Így van ez a Központosított beszerzés modul esetében is. A szoftver ezen része a beszerzési igényekre fókuszál. A tagok felvihetik olyan klaszterrel kapcsolatos beszerzési igényeiket, amelyekben aztán a rendszer hasonlóságot keres a termékcsoport vagy a szállító alapján. Az együttműködésre javasolt beszerzési igények külön listában jelennek meg. Természetesen a klasztertagoknak kell eldönteniük, hogy valóban szeretnének-e élni az együttműködés lehetőségével. Akiknek a beszerzési igénye ki lett emelve e-mail értesítéseket is kapnak.

A Fuvar modul lehetővé teszi, hogy rögzítsék a tagok, hogy milyen fuvarokat fognak szervezni a közeljövőben. Megtalálható benne a fuvar dátuma, melyik klasztertag szervezi a fuvart, honnan hova megy, illetve a megjegyzés mezőben pedig olyan információk, hogy például raklapokban mérve mennyi hely van még egyéb csomagoknak. E-mail értesítés megy a klasztertagoknak a készülődő fuvarokról, hogy igény esetén becsatlakozhassanak.