Ecobit NAV warehouse 2019

Ecobit NAV warehouse 2019

Optimális megoldás raktárkezelési feladatokra a Navision-ben

Kiknek ajánljuk?

  • Kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásoknak (hagyományos, webshop vagy ezek keveréke)
  • Gyártást vagy szervizelést végző vállalatoknak

Mikor érdemes az Ecobit NAV warehouse bevezetését megfontolni?
Amennyiben:

  • Magas a napi bejövő és a kimenő áruforgalom
  • Nagy tárolókapacitású raktárral rendelkezik, de mégis helyhiánnyal küzd
  • A raktár működése akadályozza a napi folyamatok működését
  • Irányított, személyfüggetlen raktári működést szeretne

Általános előnyök

Gyors használatba vétel
Az Ecobit NAV warehouse 2019 néhány hét alatt bevezethető és azonnal használható.
Befektetése megtérül
A beruházás egy éven belüli megtérül.
Mérhető teljesítmények, naprakész vezetői információk
Az elvégzett feladatokról és azok hatékonyságáról könnyen adatokat kaphatnak a vállalkozás vezetői.
Integrált, natív megoldás
Az Ecobit NAV warehouse 2019 közvetlenül kapcsolódik a Dynamics NAV rendszerhez. Az adatok a Dynamics NAV-ból érkeznek és valós időben frissülnek. A beállítási felület is közvetlenül integrálva van a Microsoft Dynamics NAV-ba.
Jövőálló megoldás
A Dynamics NAV ERP rendszer és az azzal együttműködő Ecobit NAV warehouse folyamatos fejlesztéssel képes az új kihívásoknak is megfelelni.

Optimalizált folyamatok és hatékonyságnövelt működés

Gyorsabb kiszolgálás
A megrendelés beérkezésétől a kiszállításig mérhetően lecsökkenthető az átfutási idő, a dolgozóknak kevesebb utat kell megtenniük a feladatok elvégzéséhez.
Költségcsökkenés
A rövidebb átfutási idő megtakarítást hoz, így több megrendelést tud a raktár rövidebb idő alatt kielégíteni.
Bevételnövekedés
A gyorsabb és pontosabb kiszolgálás nagyobb vevői elégedettséget és ezáltal növekvő bevételt eredményez.
Hatékonyabb helykihasználás
Az optimalizált folyamatoknak köszönhetően a raktárban tárolható termékek száma növelhető, nyomonkövethetőség megvalósul.
Keresési idő lecsökken
A fontos adatok tetszőleges helyen és időben elérhetőek, a raktár vagy telephely bármely pontján.

Csökkenő humánerőforrás függőség

A raktár minden dolgozója hatáskörének megfelelően, irányítottan végzi feladatait. A dolgozók előzetes felkészültségének nincs kihatása sem a betanítási időre sem a hatékony munkavégzésre.

Pontos készletadatok

Az azonnali és ellenőrzött könyvelésnek köszönhetően a logikai és fizikai készletadatok mindig megegyeznek.

Hibamentes működés

Vonalkód-olvasóval felszerelt mobil eszköz használatával az adatbeviteli hibák nagy része kiküszöbölhető.

Kevesebb reklamáció

A raktár kiszolgálási hibáit minimálisra csökkenti a jól megválasztott helyre beillesztett ellenőrzések. A hibák még beérkeztetéskor vagy a csomagolás előtt kiderülnek, pontosan azonosíthatóak, és gyorsan orvosolhatók.

Papírmentes működés
Az Ecobit NAV warehouse 2019 segítségével nem kell többé kinyomtatni a raktári dokumentumokat és azokat mozgatni.
Nincs utólagos adatrögzítés
A könyvelések végrehajtása a tényleges állapotváltozással egy időben történik.
Felhasználóbarát kialakítás
Az Ecobit NAV warehouse 2019 egy olyan raktárkezelő rendszer, amelynek használatához a raktári dolgozóknak nem kellenek speciális számítógépes ismeretekkel rendelkezniük. Az alkalmazás általános ergonómiája könnyen kezelhető. Mivel az információk többsége ERP-ből származik, az alkalmazás könnyen konfigurálható.

Fő előnyök

Használja ki egy robusztus üzleti szoftvermegoldás előnyeit, melyben egy jól bevált technológia a széleskörű funkcionális lefedettséggel párosul, és egyszerűen megfeleltethető vállalatának elvárásaival.

Az Ecobit NAV warehouse többet nyújt, mint a Microsoft Dynamics NAV raktárkezelése!

Alapfunkcionalitások

Extrák

  • Térfogatalapú tárhelyek kezelése (többféle típus és feladatkör)
    A tárhelyek térfogatát a fizikai méretek alapján kezeli a rendszer.
  • A termékek logisztikai adatainak egyszerű rögzíthetősége akár a bevételezés közben is
    A kézi adatgyűjtőkön könnyen bevihetők a hiányzó adatok.
  • A termékek pillanatnyi készletének és állapotainak megismerhetősége
    Egyszerűen megismerhető a cikkek státuszai.
  • Csomagolási mennyiségek rögzíthetősége (dobozszám, raklapszám)
    A raktári szállítóleveleken olyan adatok is rögzíthetők, amelyek a megrendelések becsomagoláskor keletkeznek, és ezek rákerülnek a szállítólevélre is.
  • Kétkörös ellenőrzés a csomagolás és kiszállítás előtt
    A kiszedést követően egy vakellenőrzéssel ellenőrizhető a kiszedő munkája, és ennek eredménye után, ha szükséges még a szuperellenőr zárja le a kiszállítási mennyiségeket.
  • Visszárukezelés és jóváírások
    Az át nem vett/visszautasított kiszállítások illetve a vevői visszáruk egyszerű kezelése.
  • Raktári munkafolyamatok hibakódolása
    A kiszedési és az ellenőrzési feladatok elvégzése közben keletkezett hibák rögzítésre kerülnek.
  • Raklapkezelés (bejövő és kimenő raklapok nyilvántartása)
    A beérkezésekkor illetve a kiszállításoknál rögzíthető – különböző típusok szerint – a raklapok száma, így a raklapok készlete is nyilvántartottá válik.
  • Ad-hoc leltározás (egyetlen tárhelyre vagy cikkre)
    A tervezett leltározásokon felül bármikor ellenőrizhető egyetlen cikk vagy tárhely készlete és a szükség esetén a korrekció is egyszerűen elvégezhető.
  • EKÁER feltételeinek figyelése az eladási rendeléseknél
    Az eladási rendeléseknél és a raktári szállítólevélen a termékadatok, a megrendelés súlyadatai vagy az értékhatárok túllépésekor a rendszer figyelmeztet az EKÁER-szám igénylés szükségességére.
  • EKÁER adatok rögzíthetősége és visszakereshetősége
    Az EKÁER adatok minden beszerzési- és eladási rendelésnél rögzíthetők. Az eltárolt EKÁER adatok később visszakereshetők a rendszerből.
  • Nagyszámú jelentés a logisztikai vezető és a raktárvezető számára
    A raktári folyamatokkal/feladatokkal kapcsolatban több jelentés és elemzés áll a területért felelősök rendelkezésére.
  • Beérkezéskor a beszerzési rendelésen rögzített mennyiségektől való eltérés lekezelése
    A beérkezéskor a raktári dolgozók által megszámolt mennyiségek alapján minősíthető a beszállítás és beavatkozásra/korrekcióra is van lehetősége a raktárvezetőnek.
  • Eltárolások létrehozása választható módszerek szerint
    A raktártárhelyekre történő bepakolásnál nemcsak a rendszer által javasolt tárhelyekre lehet a cikkeket berakni, hanem a raktárvezető is meghatározhatja a tárhelyeket, sőt részmennyiségek elrakására is van lehetőség.
  • Eltárolásoknál feladatkiosztás párhuzamosan több raktári dolgozónak
    Egyszerre több dolgozóval végeztethető el egyetlen sok elemű betárolási feladat, azaz egyszerre többen szállíthatják be a tárhelyekre a beérkező árut.
  • Hullámszervezés támogatása
    A kis tételszámú megrendelések kiszedései egyetlen kiszedési feladatba összevonható, így optimálisabbá tehető a dolgozók munkája.
  • Automatikus belső e-mail üzenetek a raktár és az értékesítés között
    A csak részben teljesülő raktári feladatokról e-mail üzenetben értesülnek a kereskedők, akik proaktívan tudják a problémát kezelni.
  • Cikk forgásszámítása
    A termékek fogyása alapján újra értékelhető a raktárban lévő cikkek elhelyezése.
  • Időszakos leltározás kétkörös ellenőrzéssel
    A leltárnál két egymástól függetlenül dolgozó leltározó csoport ellenőrzi a raktári készletet és az esetleges eltéréseket kell csak a szuperellenőrnek korrigálnia.
  • Konszignációs/bizományosi raktárak kezelése
    A konszignációs raktárban elhelyezett cikkek készletének nyilvántartása és a fogyás egyszerű elszámolása a partnerrel.
  • Webshop-motorokkal való együttműködés
    Több ismert webshop-motorral való összekapcsolódás megoldott.
Smith

Az Ön vállalkozására szabott megoldás
A szoftver rugalmasan testreszabható, paraméterezhető és a speciális igényekhez illeszthető, sőt tovább bővíthető.
Bevezetés támogatása és hosszútávú rendelkezésre állás
Az Ecobit NAV warehouse szoftver bevezetésekor a raktárban személyesen segítünk, hogy zökkenőmentes legyen az indulás. A bevezetést követően is segítjük partnereinket: támogató csoportot biztosítunk direkt elérési lehetőséggel és rövid válaszadási határidővel, így biztosítjuk a gördülékeny, folyamatos ügymenetet.