Ecobit NAV modulok

Ecobit NAV modulok

Összegyűjtöttük azokat a moduljainkat és fejlesztéseinket, melyekre több ügyfelünknek szüksége volt, melyekkel Önnek is tudunk segíteni.

Eszközök, amikkel könnyebbé teheti a munkafolyamatot és időt spórolhat meg.

Ha talált olyan megoldást, ami Önnek is hasznára válna, esetleg felkeltettük érdeklődését, kérem, vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.

Pénzügy
Házipénztár és Házipénztár deviza FIFO
A pénztár modul a házi pénztár analitikus nyilvántartásához szükséges funkciókat tartalmazza. Forintos és devizás pénztár kezelésére, pénztár bizonylatokat kiállítására alkalmas, valamint nyitást, zárást lehet rögzíteni, illetve pénztár jelentés készítést támogat. A pénztárban jogcímek használatával a tételek előkontírozhatóak, a pénztárak rögzítése felhasználó(k)hoz köthető, áfás számla is rögzíthető. Rontott bizonylat és sztornó bizonylat is készíthető.

A Házipénztár deviza FIFO modul segítségével a beállított devizás pénztárt a rendszer FIFO elven értékeli.

Iktató és dokumentumkezelő modul

A modul segítségével bejövő számlák vagy hivatalos levelek rögzítésre kerülhetnek a Navision rendszerben. A rögzítéskor megadható az érkezés ideje, és számos olyan adat, ami a továbbiakban a visszakeresést megkönnyíti. Az iktatáshoz rögzíteni lehet az érkezett dokumentum szkenelt képét. Az iktatásra hivatkozni lehet a számla könyvelésekor, ekkor az iktatásban megadott adatokat nem kell még egyszer a számla rögzítésekor megadni. A modul tartalmaz engedélyezési – delegálási funkciót, vagyis csak akkor lehet az iktatás alapján a számlát lekönyvelni, ha a felhasználó megfelelő jogkörrel rendelkezik.

Bankkapcsolat modul és Banki illesztő
A bank könyvelésének támogatására elektronikus bankszámlakivonat importálható a rendszerbe, illetve a szállítói kifizetések indításához a megbízások exportálhatók a rendszerből. A rendszer fizetési javaslat alapján, fizetés engedélyezést követően hozza létre azt az adatállományt, melynek segítségével a banki utalás indítható. A vevőktől befolyt összegeket a rendszer automatikusan párosítja össze a vevői számlákkal, mely párosítás a felhasználói jóváhagyást, illetve szükség szerinti módosítást követően könyvelhető. A bank deviza FIFO segítségével a beállított devizás bankot a rendszer FIFO elven értékeli.
SDS adatkapcsolat (számlaküldés és fogadás)
Az SDS (Smart Document System) szolgáltatásként biztosítja a dokumentum zárt, biztonságos útvonalát, amely a rendszerben korlátlan ideig tárolva utólag is alátámasztja annak eredetiségét. Archiválási, aláírási, karakterfelismerési szolgáltatásokat is tartalmazhat, így többek között a kézzel készült számlák is beemelhetőek a Navision rendszerbe.

E-számla
Kimenő számla – jóváíró számla esetében lehetőség van bejelölni, hogy a számla E-számla. Ebben az esetben a számlán kötelező megadni a vevő mail címét. Könyveléskor PDF számla készül, ami átküldésre kerül az igazoló cég részére, ahol időbélyegzőt és egyedi azonosítót kap, majd kiküldésre kerül a vevő e-mail címére. Kérés alapján a számla adatait tartalmazó XML átküldésre vagy a PDF fájlba beágyazásra kerül. Internet kapcsolat, illetve előfizetés szükséges a hitelesítési szolgáltatásra.
EDI modul
EDI szabvány szerinti adatkapcsolat kialakítását támogató modul.
MNB árfolyam letöltés
Internet kapcsolaton keresztül beimportálható az MNB árfolyam, így azt nem kell kézzel rögzíteni.
NEXON bér tételek import
A Nexon program által létrehozott könyvelési tételeket, ennek a funkciónak a segítségével lehet betölteni a Navision rendszerbe.
Vegyes könyvelési tételek import
Előfordul, hogy nagyszámú tételt érintő vegyes könyvelés főkönyvi sorait Excel táblában kényelmesebb és gyorsabb létrehozni, majd betölteni, mint kézzel rögzíteni a naplósorokban. Az funkció segítségével az Excel tábla import gyorsan és könnyen végrehajtható.
Magyar Könyvvizsgálói Kamara által kért adatszolgáltatás
Magyar Könyvvizsgálói Kamara által kért adatszolgáltatás elkészítésére készített XML adatkapcsolat.

 


CRM – Ügyfélkapcsolat kezelés
Ügyfél tennivaló karton
Ügyfelekkel kapcsolatos aktuális és múltbeli feladatok áttekintésére szolgáló képernyő, melynek segítségével az értékesítésben résztvevő – telesales, telemarketing, üzletkötő – kollégák nagyon egyszerűen és átfogóan látják, hogy adott napra vagy időszakra milyen nyitott feladataik vannak, illetve egy-egy partnerrel kapcsolatban ki, mikor, mit intézett. Ügyfél és ügyfél kapcsolattartó adatok, elérhetőségek közvetlenül állnak rendelkezésre, ahogy közvetlenül van lehetőség feladatot delegálni egy vagy több kollégának is. A feladatok, találkozók, események a Navisionből automatikusan kerülnek át az Outlook levelezőbe és az „okos” eszközök (okos telefon, tablet) naptárába, valamint onnan vissza a Navision-be.


WEB áruház
WEB áruház és WEB áruház adatkapcsolat Navision rendszerrel
A regisztráció WEB áruház oldalról támogatott egy regisztrációs ív kitöltésével és elküldésével, a regisztráció során az aktiválás Navision oldalon történik. Amennyiben a regisztrációt elfogadjuk, a Navision-ben a partnerhez hozzárendelésre kerülnek az cégadatok.  A jelszót a felhasználó a webes felületen módosíthatja. Egy céghez, mint vevőhöz több felhasználó is tartozhat.

Termékekkel kapcsolatos funkciók: Navision oldalon lehetőség van cikkenként beállítani, hogy melyek azok a termékek, amelyek megjelennek és melyek azok, amelyek ne jelennek meg a WEB áruházban. Minden termékről az éppen aktuális készletinformáció jeleníthető meg, látható, hogy van-e készleten vagy sem. Igény esetén a WEB áruházhoz külön raktárszűrő állítható be és, hogy csak a megadott raktár készletét figyelje a rendszer. Ha valamely termék nincs készleten, akkor megjeleníthető, hogy mikorra várható az új szállítmány beérkezése. A WEB áruházban lehetőség van többszintű termékcsoportok kialakítására, melyek segítségével a keresés, szűkítés egyszerűsíthető. Képek, műszaki leírások, egyéb információk szintén megjeleníthetők.

Vevőkkel kapcsolatos funkciók: A Navision-ben jelenleg használt vevőkhöz, vagy vevő csoportokhoz rendelt egyedi árak és engedmények elérhetők a WEB áruházban is, emellett biztosított a külön „WEB áruház ár” kialakítása. A WEB áruházban történő vásárláskor a termékek a kosárba kerülnek. A kosarak tárolása Navision oldalon eladási bizonylatokon történik, megkülönböztetve, hogy az adott bizonylat WEB áruházból érkezett, így azok nem keverednek a Navision-ben létrehozott bizonylatokkal és külön menü alatt jeleníthetők meg. Ha a vevő a WEB áruházban összekészít egy kosarat, akkor kérhet rá egyedi árajánlatot. A Navision-be feltöltött kosarat a kereskedő módosíthatja, így amikor a WEB áruházban a felhasználó megnyitja azt, akkor az aktuális, egyedi árat tartalmazó ajánlat jelenik meg. A rendelések állapotáról folyamatos e-mail értesítőt kérhet a felhasználó, amellett, hogy WEB áruházba lépve ügyfeleink meg tudják tekinteni a rendeléseiket és azok állapotát. A múltbéli rendelések, számlák adatainak szintén elérhetők a WEB áruházból.


Logisztika
Szállítmányozási, fuvar- és túraszervezési alapmodul
A rendszer a nyitott vevői rendelés állomány tételei, az a vevői rendelés sorok alapján teszi lehetővé komissiózási- és diszpozíciós listák kiállítását, így egyszerűsítve a kiszállítás előkészítést a raktár számára. A komissiózott tételek túrákhoz rendelhetők. A túra összeállítása során a rendszer beállítástól függően vizsgálhatja a szállítóeszköz térfogatbeli és/vagy súlybeli kapacitáskorlátait.


Projekt
Bővített projekt modul
A Navision rendszer projekt moduljának bővítésével projekt ajánlatokat, projekt szerződéseket és alvállalkozói szerződéseket tudunk létrehozni, ezeken keresztül pedig az ajánlathoz kapcsolódó terv költséget/árbevételt/hasznot, valamint a megvalósításhoz kötődő tény költséget/árbevételt/hasznot tudjuk folyamatosan követni. Az ajánlat, illetve szerződés sorokhoz HTML formátumú sablon szövegeket, képeket tudunk szerkeszteni, mely beállítástól függően az ajánlat riporton, illetve az ajánlatból létrehozott szerződés riporton megjeleníthető. A megvalósításhoz szükséges anyag és erőforrás tervezhetővé válik. A projekt megvalósítása során felhasznált anyagról és szolgáltatásról teljesítés igazolás készíthető, mely alapja lehet a számlázásnak. Többféle visszatartás típus rögzíthető a szerződéshez, mely visszatartás százalékokat a rendszer figyelembe veszi a számlázás, illetve a jóváírás során.