Eccount

Eccount – Számlázó program

Tisztelt Ügyfelünk!

Az Ecobit számlázó programjai 25 éve biztosítják, hogy ügyfeleik számlázása mindig maximálisan megfeleljen a vonatkozó jogi szabályozásnak. Felhívjuk figyelmüket, hogy az Eccount és az Eccount Classic számlázó SW-t ehhez folyamatosan frissíteni kell.  Az alábbi rendelet miatt az idei évben mindenkinek frissítenie kell:

A számlázó programok “adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkciója:

[23/2014. (VI.30.) NGM rendelet 11/A. §-a]

A számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról, valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet (továbbiakban: Rendelet) 2016. január 1-jétől hatályos 11/A. §-a értelmében a számlázó programnak olyan önálló, de a programba beépített, „adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” elnevezésű funkcióval kell rendelkeznie, amelynek elindításával adatexport végezhető.

A hivatkozott előírások alapján 2016. január 1-jétől az Eccount számlázó programokat csak a fenti rendeletben leírt kiegészítéssel lehet használni. Miután az eccount számlázó SW –t több tízezer felhasználó vásárolta meg, kérjük ügyfeleinket, hogy mielőbb jelentkezzenek.

A frissítés menete a következő:

El kell utalni 12e+ÁFA=15 240 Ft –ot éves Upgrade díjat, majd az utalás tényét rögzítő e-mailt kell küldeni a info@ecobit.hu címre, a pontos felhasználói adatokkal (cégnév, cím, adószám, telefonszám). Fontos, hogy mindenképpen adják meg a telefonos elérhetőségüket is. Ezután felvesszük Önökkel a kapcsolatot.  Az utalást a következő bankszámlára kell teljesíteni:  FHB Bank: 18203215-06017613-40010016 – ECOBIT CONSULTING KFT – Közlemény: eccount 2016 upgrade díj + az Ön neve vagy cégneve.  A számlát ezután postán küldjük. El kell küldeni a DATA alkönyvtárt ZIP –elve, hogy a szükséges adatbázis módosításokat elvégezhessük. Ezután a megfelelő ütemezés után elküldjük az új SW-t és a feltöltött új adatbázist.

Kérdés, probléma estén hívják ügyfélszolgálatunkat
09:00 – 16:00 között: +36-1/478-0910