Megjelent a lokalizált Dynamics NAV 2017

Megjelent a lokalizált Dynamics NAV 2017

2017-06-08 Egyéb 0

Új Outlook bővítmény

Az eddigi Outlook Add-in segítségével szinkronizálhattuk kontaktjainkat és az eladási folyamathoz kapcsolódó emailezéseket a rendszerrel, ahol így visszakereshetőek voltak a korábbi interakciók az ügyféllel, és naprakészek lehettek a kapcsolati információk.

Az új NAV 2017-ben ez a művelet tovább egyszerűsödik, és Office 365-ből a korábbiaknál is egyszerűbben szinkronizálhatunk kontakt-információt a Dynamics NAV rendszerbe.

Emellett az Outlook integráció elmélyülésével sok művelet közvetlenül a levelezőprogramban is elvégezhető, itt is létrehoztatóak és megtekinthetőek rendelések, számlák és listák, sőt rendelés is létrehozható a rendszerben, akár ablakváltás nélkül, közvetlenül egy e-mailben érkező rendelési igényből.

 

 

Újdonságok a Cikkeken:

Megjelentek a Cikk attribútumok, illetve a kép csatolása és megjelenítése a cikk-kartonon leegyszerűsödött. A cikk attribútumokra a cikklistából is indítható szűrés, így az azonos tulajdonságokkal rendelkező cikkek gyorsan és rugalmasan listázhatók.

Újdonság még a Cikkcsoportok létrehozásának lehetősége, amellyel kategorizálni illetve hierarchiába rendezhetőek a rendszerben kezelt cikkek, ezzel is segítve például azok kezelését, akár egy webshop esetében is.

A webes és tabletes/mobilos kliensben pedig a listák képes előnézetet biztosíthatnak a felhasználók számára, például a cikkek esetében:

Új szerepkör-főoldalak:

Két új szerepkör-főoldal is bemutatkozik a Dynamics NAV 2017-ben az Értékesítési és kapcsolattartási menedzser, valamint a Projektmenedzser.

A Projektmenedzser szerepkör mellett a projektek funkció is kiegészült új mezőkkel, a költségek alakulása megjelenik például a projektkartonon.

 

További újdonságok még a megújult értesítési rendszer, a Word-email template-k továbbfejlesztése, még több újdonság a webes és tabletes kliensben- egyre több funkció érhető el így ezeken az eszközökön. Emellett hamarosan debütál az újragondolt Extensions program, amely segítségével a Microsoft internetes felületéről lesznek elérhetőek külső fejlesztők által készített kiegészítések a rendszerhez.

Emellett fontos információ, hogy a hagyományos terméktámogatás a NAV 2013-hoz 2018 januárjában megszűnik, így nem csak az új funkciók miatt érdemes a 2013-mas rendszert használó ügyfeleinknek frissítenie rendszerét.

Ha a 2017-es rendszer felkeltette érdeklődését, keresse kollégáinkat bizalommal!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.